sábado, 9 de octubre de 2010

AS LÍNEAS DE NAZCA

A 450 km de Lima atópase o deserto de Nazca ,supoño que se alguén oiu falar das líneas de Nazca (Patrimonio cultural da Unesco)no primeiro que pensa son nas imaxes de animais que aparecen nos libros, arañas formigas o cachalote…pero hai mais ca iso…
Estamos falando de debuxos lineales visibles dende o ceo ,algún cunha lonxitude superior a un km realizados nas ladeiras, na area, nos cumes das monrañas aplanados, a mais e 600 metros de altitude e nunha extensión de 500m cuadrados…Houbo quen as intentou reproducir sen éxito, pois semellantes líneas rectas nesa orografía hoxe en dia sería imposible realizals sen os aparatos tecnolóxicos dos que disfrutamos.
¿Para qué son?¿quen as fixo? A data é incerta a pesares de se descubrir no século XV..Moitos intentaron dar explicacións ás liñas…que eran camiños, rutas relixiosas…Hay pouco unha alemana publicou que se trataban dun mapa do ceo, ou un horóscopo… Non falta a teoría dos extraterrestres, xa que semellan ofrendas dos humanos dirixidas ós ollos divinos, e tratase de figuras antropomórficas con grandes ollos e raras proporcións, algúns en actitude amenazante…outros son cabezas con longos tentáculos, cabezas ovoides….os pelos ou antenas simbolizan a luz que irradiarían…
A explicación máis lóxica sería a das ofrendas.
Desta cultura tamén se conservan bastante cerámica e petroglifos. O máis sorprendente é que se tratan de debuxos de antigüidade remota a antes de Cristo, que perduran no tempo moi ben definidos, apesares que no século pasado a tormenta que o “Neno” trouxo consigo provocou grandes choivas torrenciais, que non borraron as líneas senon que destaparon outras máis antigas…

7 comentarios:

  1. se vos gusta o tema casi vos aconsello que busquedes un video en internet de alguén q sobrevoara a zona...porque en internet non hai mais que fotos do mono, colibrí...e hai moitísimos mais distintos e intrigantes...

    ResponderEliminar
  2. A min sempre me chamou a atencion estas cousas...

    Eu lera unhas teorias dun investigador bastante famoso ke non recordo o nome pero ke se lle ia un pouco, ata lin un par de novelas sobre o tema (O Testamento Maia e A Resurrecion Maia, falta a 3º parte) ke apoiaba a teoria esa dos extraterrestres co craneo alongado foron kenes krearon estes raros debuxos (bueno, e as Piramides de Niza, o Stonehenge, as cabezas da illa de Pascua...), aemais ke debaixo destes templos tiña (e algun creera ke teñen) sondas espacias e incluso unha nave... xD (tamen se fala desto na ultima pelicula de Indiana Jones...)

    Bue, ao mellor funme un pouco do tema!!! xa Iker Jimenez tokou no seu programa o tema, e a min pareceme moi interesante!!! non apoio as teorias de ke son os extraterrestres ke viñeron e crearon estes arteficios xigantescos, pero me intriga moi seriamente como carallo se forman... xD

    ResponderEliminar
  3. O COMENTARIO DE CINE DO SEÑOR DA XE:

    An American Crime esta ben (xa llo dixera... xD), ademais ke a rapaza esta protagonista sempre me gustou como actriz... Por certo, se ten curiosidade e busca a historia real, vera ke foi ainda mais cruel do ke konta a peli...

    Salt non a vin, pero dixeronme ke era unha merda...

    El peso del agua teñoa por ahi, xa a verei...

    ResponderEliminar
  4. non sabia eu desas lecturas súas...interesante...ten que me prometer que verá a seguinte peli q recomende!!!!!!
    a de american crime xa me parecia q ma pasara vostede...

    ResponderEliminar
  5. A de An American Crime pasachesma ti, pero vina eu antes e xa lle dixera ke estaba ben e lle ia gustar... ou akaso non ve as pelis ke eu poño no meu blog?? ..... xD

    ResponderEliminar
  6. raios pero nn me lembro de todas as que pon!jajaja nn me lembro de habela descargado eu jaja

    ResponderEliminar
  7. Estas historias sempre me gustaron dende fai tempo, tamén me gustaba escoitar un programa na radio de madrugada onde narraban e debatían sobre algúns temas deste estilo. Será porque o descoñecido nos chama moito a atención, e máis cando non hai teorías confirmadas de como sucederon algúns feitos.

    Eu non creo tampouco no dos extraterrestres... paréceme unha teoría moi típica e nada fundada. Igual algún día se dá coa solución a este crebacabezas, que se siga investigando a ver ata onde se chega.

    ResponderEliminar