martes, 14 de septiembre de 2010

EU QUERO UN GATO!!!

5 comentarios:

  1. Resulta que o gatiño blanco gracias ós coidados que lle da ó outro e que os veciños se fixaron e o levaron ó veterinario salváronlle a vida.!!! o veterinario dixo que non houbera sido posible sen os coidados do gatiño branco

    ResponderEliminar
  2. A escea é preciosa, eu teño gatiños e son do máis bonito que hai. Aínda que hai persoas que tiveron malas experiencias con eles e lle collen animadversión, eso pode pasar con todos os animais.

    A noticia xa a vira pero é tan entrañable... :) Vin o vídeo un par de veces porque me parece que se aprecia tan claramente o amor e o cariño que poden sentir os animais... (Momento ñoño total xD)

    Unha vez atropelaron a unha cadeliña que era irmá da miña, e a miña quedouse no medio da estrada ao seu carón ata que as fomos coller, arriscándose a que lle pasara o mesmo. Por iso non entendo segundo que accións que se levan a cabo en contra deles, pero ese xa sería outro tema, que me enfada moito, para que negalo.

    ResponderEliminar
  3. Joba a min xa me mandaron o tuenti este video fai algun tempo, e fun incapaz de acabar de velo porque me dou tantisima pena, pensei ke o negro xa estaba morto.. Ke incribles son os animais!! Se nos fixaramos neles seriamos moito mellor persoas..

    A min particularmente os gatos non me gustan moito porque me parecen moi falsos e moi capullos cando queren, son mais dos cans je..

    ResponderEliminar
  4. oooostras maria ha vueltoo!!!!

    ResponderEliminar
  5. A min non me gustan moito os gatos... nunca tiven... toda a vida tiven cans... de feito ainda temos cans... incluso eu son medio can... xD

    Agora en serio... o vídeo é moi enternecedor. A min encantanme os animais!

    ResponderEliminar