viernes, 28 de mayo de 2010

Xa QUE VOS GUSTAN OS SOÑOS....

Hai estudos que sinalan que dous tercios do que soñamos non é agradable…E enquisas que recollen tamén que entre o 5 E o 7%da población de Estados Unidos padece pesadelos frecuentemente…si, isto préstase a un comentario mordaz pola miña parte…pero deixareino en que me parece unha porcentaje baixa para dito país…O certo é que o medo e a ansiedade é o que mais inflúe, así como comidas pesadas, efectos secundarios de medicamentos e os propios trastornos do sono .Seica non debemos confundir os pesadelos con soños nocturnos…estes prodúcense nas primeiras horas de quedarnos dormidos e provocan que espertemos sobresaltados, sudorosos e sen recordar nada…(ollo non confundir coa resaca,JAJA)


Seica nos queixamos máis as mulleres que os homes , de ter pesadelos, pero na miña documentación recóllense fragmentos como: “Las personas que sufren de pesadillas frecuentes también tienden a padecer de depresión e hipocondria y a utilizar alcohol, tabaco y tranquilizantes en mayor medida que las demás personas. Por otra parte, también se ha descubierto que las personas sensibles y retraídas tienen una mayor proporción de sueños desagradables y pesadillas que quienes poseen un carácter más fuerte. Hay un pequeño grupo de personas que padecen de pesadillas muy frecuentes.”… (¿?¿?¿?)*

A finales da década de 1960 Calvin Hall y Robert Van de Castle, dous investigadores decidiron probar as teorías de Freud, que as mulleres sofren “envidia do pene” e os homes “ansiedade de castración”,analizaron os soños de numerosas mulleres para ver se estaban presentes símbolos (obxetos con forma fálica) que supostamente denotaban envidia do pene e os soños de numerosos hombres para ver se en eles estaban presentes símbolos (como por ejemplo tratar de disparar un arma e non poder facelo) que supostamente denotaban ansiedade de castración. O resultado foi sorprendente….resulta que ó final eran as mulleres as que denotaban máis ansiedade de castración e os homes máis envidia do pene…isto é unha trapallada que actualmente descartan ata os propios entendidos pero é que me pareceu curioso!!!

6 comentarios:

  1. weno non quero saturar o tema, pero como tivo éxito unha última entrega non estaría mal...Agora tería que expirentar con vós...a ver que símbolos aparecen nos vosos soños...jajaja

    ResponderEliminar
  2. Si ir pa cama co estomago cheo sin facela dixestión provoca soñar mais, e os medicamentos tamen é verdade, eu cando tiña fiebre de pequena sempre sempre tiña o mesmo soño, era moi curioso.. Taba nun arbol subida e as ramas ianse acercando e xente e apretabanme moito e marchaban e volvian asi unha e outra vez jeje..
    o que non sei e que tes que facer pa soñar algo bo, senon faciao todalas noites jejej...

    ResponderEliminar
  3. os pinxos do pepe son moi traicioneros, provocan dixestións difíciles!!!jajaja
    ¿¿¿¿¿que dis que che apretabaaaan????????

    ResponderEliminar
  4. O outro dia soñei algo e me acorda, jajaajaj... non foi un pesadelo, pola definicion do artigo de Arredemo é un soño nocturno posto ke me estaba kedando durmido e volvin despertar... soñei que me mordia un can!! un soño tan triste ke pensei en non poñer nada...jajajajaja

    El programa de Cine do señor da Xe: El intercambio ainda a teño por ver, asi que non che podo dicir nada del, weno si... non sabia ke era de clint eastwood, asi ke mala de todo non deberia ser...xD

    P.D.: moi chulo o apartado de literatura, esperemos ke non sexa só de poesia... jajajaja

    ResponderEliminar
  5. Está claro que hai moitos factores que inflúen no sono e nos soños. Cando estou moi cansa e estou desexando durmir, é cando máis me costa facelo e cando máis soños teño, ou polo menos cando máis me acordo deles ao día seguinte, non sei se só me pasará a min pero é un fastidio.

    SOn bastante comúns os soños estes do principio, e deses eu polo menos sempre me acordo, pero o que teñen en común é que son moi cortiños e non pasa case nada neles. Son feitos moi breves e simples, repito, no meu caso.

    ResponderEliminar
  6. Eu case nunca me lembro do que sonho, pero teño claro que non tenho nin envexa de pene nin ansiedade de castración.jajajajja.
    As veces podo ter envexa e outras ansiedade, pero nada que ver con esa parte do corpo. jajaja.

    Estou tendando lembrarme dalgun sono curioso, pero non o consigo.jajaja.

    Tan pronto tenha un do que me lembre contareino, antes de que se me esqueza. jajaja

    ResponderEliminar