martes, 2 de febrero de 2010

MULETILLAS E FRASES CÉLEBRES DO NOSO ENTORNO

Pois deuseme por recoller as vosas frases célebres, calificadas así por min, agradézovos a vosa colaboracion porque dadas as circunstancias non tiven tempo de elaboralo demasiado, e pasei pouco tempo con vós últimamente....


Incluín algunhas de persoas singulares que coñezo, podedes engadir mais....nalgunhas non poñerei quen as dixo....a ver se as adiviñades....jaja



FRASES CÉLEBRES, MULETILLAS E VARIADOS EN XERAL:





-"este polo estaba vivo cando o mataron" (diego, catador de polos)



-"cando ésa era pequena non tiña tantas tetas"
-"ti tampouco
"



-"e vós....cando estades así...quietas sentadas no sofá....¿pensades en algo ou tedes a mente en blanco? (lorena, a miña compañeira de piso...gran pensadora)


-"a min jústame o majallo"
(maría....propoñemos a adiviñanza de se alguén sabe o que é o majallo, podedes poñer o que creades que significa, despois desvelaremos o misterio)

-"Belén Esteban ajora estavos boísima, ¿vístela?" (Adrián e os seus ídolos sexuais)

- ¡Si ooooooooh!!


-"non penses mal de min, que iso pode afectar ó meu KI" (1berto en fase espiritual)


-"e ti, con ese pelo tan rizo....¿cando te duchas chéjache ás tetas non? (Cachafeiro,esta xente de Vilatuxe é o que ten...)


-"patada nos collóns"

-(vendo Fama) uui...¡que cachondo está ese!....bueno, juapo juapo non é...pero como ahí son todos gays ves a un masculino e xa che parece que é juapísimoo.... (lorenadas ...)


-"a ese o que lle faltan son unhas boas frejas de hunto vivo, nótaselle ben"... (mulleres da tenda)


-"hai que jurungarse"


-"¿qué me estásssss contandoo?¡¡qué fuerrrte!!!!!" (esta vai para Alexandra,)


-"ese o que é ...é unha máquina de debullar!!!" (grandes símiles da Historia de Noe)


Dioss....tés catro tetas....mi madriñaaa!!!! (Perucho a María)


-E lojo ti....¿cantas vacas tés? ¿e pinos no monte?

6 comentarios:

  1. non puxeches qen dixo o das tetas de peqena.inda qe falando do tema xa se sabe qen foi.e o meu idolo sexual non e belen esteban ,senon qe e a duqesa de alba..jijijiji

    ResponderEliminar
  2. Eu pensando ke ias a facer un artigo koas nosas frases mais celebres e muletillas e so me pos unha ke dixen un dia ke se me foi a pinza, e ke por certo ti nin estabas presente....¿onde estaran as filtracions? xD...

    A continuacion adxuntolle as frases mais tipicas do sempre ben falado señor da Xe (non sei todas ke se o tema son eu non podo ser moi obxetivo):
    - Konaaaaaa!!!
    - Ke puta ovelleeezz!!!
    - A min non me parece mal, non lle vou cuspir entre os ollos!!!
    - Este solo é pa correr.... vivo!!!
    - Palabras de recente creacion como: ovellez, ovella e derivados, marulo, jañoto, "pichiflai"...etc etc etc

    xD

    ResponderEliminar
  3. verás...o de pichifly xa o tiña pensaso incluír nalgunha edición posterior...e dos que puxeches...so me sona o de kona pero weno...dime algunha de Natalia,que non teño o placer de coñecela....e así poño mais.jaja.faltanme do señor da s tamén...

    ResponderEliminar
  4. Esta ben. Eu creo que se podería facer un extenso artigo so cas minhas frases. jejejeje. Pero é mellor que o digan os máis..... que é máis entretido.
    Eu deixo unha minha: "Caeu coma un charco".

    PD: Que é o majallo? Non existe no diccionario. Sí existe no idioma nos de avatar, pero significa Barça e non me cadra....

    ResponderEliminar
  5. Está moi ben pero faltan alguns moi bos je!!! Había que anotalos cando se soltan porque tiñas pa unha serie de 20 artigos polo menos jejeje...
    Eu añado:
    "eche todo do estres, es cuatro, es cinco..", "que chavacano" (tienda)
    "teño unha familia mais salida co pico dunha plancha" (señor da xe)
    "diego, es un putas" (señor da z)
    "diego, puto trolo" (señor da s)
    ...... agora mismo non se me ocurren mais ainda que o anónimo ten ben delas!!!

    E parece mentira que so na miña casa se diga majallo!!! Incrible!!!! Non temos en Carragoso ningún dialecto particular...

    ResponderEliminar
  6. e que o majallo éche o majallo...anque pensando pensando...sona a algo esmagado....
    invítote a que tí apuntes as palabras singulares do novo dialecto de Jaján-Sabrego...que seguro que nos aprendes cousas novas....

    para todos aqueles ós que lle intrigue, majallo seica é a pulpa da laranxa cando a exprimes...

    ResponderEliminar