lunes, 28 de diciembre de 2009

PARECIDOS (SEGUNDA PARTE...)












este é King Africa....e conguitos!!!
Aaaa....... que igual non esperabades isto....

Ó mellor algo mais elaborado.....mmm
...
Weeeeeeeeno sendo así .....


Antes de nada agradecer a colaboración de "acabeza non para" na elaboración desta segunda entrada de parecidos, sen él non houbera sido posible...anque omitín algunha das suas suxerencias...incluín moitas....espero que vos gusten...e que ninguén se sinta ofendido....que o fin de todo isto é rir un cacho...

Empezamos con.....


ADRIAN ROZADOS









Que conste que había quen suxería e insistía en que o parecido de Adrián mais axeitado era con Rambo...incluso descarguei numerosas fotos...pero non o acabei de ver de todo...por se a caso ahí queda.....



ADRIAN FILLOI









MONÍSIMA....





...
E o recurrente:






SEGADE!!!!





Un músico chamado Jackson Brown...dase un aire



Anque con este novo look ó descoidado...os parecidos con Segade van en aumento...esa barba desaliñada...esas greñas....





Tamén se parece a un mosquetero (sen o collar, claro)




Hai quen sostén que protagonizou a película de Supersalidos... Nós con unha estrela na panda e sen darnos conta!!




MARÍA.... .....

O certo é que non topei ningún parecido...pero non ía deixala sen nomear...a suxerencia de Amaia Salamanca non me convenceu , que senon seguro que Diego quería selo Duque... asique busqueille outra cachonda....

non vos queixaredes...






Os DOMINGUEZ...



son un dúo singular....





Comezaremos por: ALEX




En canto vin a mezcla de Bart Simpson e SOn Goku souben que era él...
Pero co teleñeco ese tamén ten parecidos...menos...eso sí...
E o de Shaggy porque mo chivaron, eña...



Pero oculta unha identidade vampírica a medio camiño entre James Masters e Spike...



Agora é o turno de ADRIÁN D.:






Recoñezoo a este cantante que o coñecerán na súa casa escollino pola perilla....







Xa que todo o mundo sabe que Adrián en realidade é Shin Chan...




Anque puido inspirar diversos personaxes animados...








A novidade é que puiden ver o Futuro!!!!!! a milicia non será a súa verdadeira vocación, convertirase nun afamado e feliz empresario (unha vez superada a crise, claro)




...ALEX FILLOI...












O parecido con Garfield non o acabo de pillar, igual lle gusta a lasagña tamén...




O certo é que Alex é o afortunado que se parece a Brad Pitt, dispensando as diferenzas de idade...esperemos que non tarde en topar a Angelina...

(igual a topa máis arriba, si....)jaja



é o turno deee: HUMBERTOOO







É o cachondo de One Tree Hill, con nós disimula que lle gusta o fútbol cando en realidade a súa paixón é o Baloncesto...

Non , non me repito....pero é que tamén se parece a Kazama.... e a Novita de Doraemon entre outros....mira que saiu televisivo....






Pero tamén é un superhéroe ca identidade secreta de: Peter Parker...
Se estades en apuros...xa sabedes a quen chamar!!!!



Por se isto fora pouco conta con un Teleñeco feito á medida....



MIJEL

Engadir que non quixo colaborar proporcionando unh foto recente, asique vai a que teño...o resto terá que facelo a vosa imaxinación.....








eu avisei....creo que isto o fixo en sinal de protesta por non lle poñer parecido con CR9...

nesa foto de cando "era novo" parécese mais o da serie esa de pais ....o pequeno



DIEJOO (o cantante)





xa pon ata pose....





por la raja de tu faaaaaldaaaaa.... yo tuve un piñazo con un fooord fiesstaaaa





miralos que guapos sairon os dous, nin que foran o mesmo....cachis, puidenlle poñer o piercing co fotoshop....

Pero no tempo libre....é un home de altas velocidades... :



Outra opción proposta era Chayanne...pero nonme convenceu....nin topei fotos axeitadas.....
...

Espero que vos gustara ou alomenos rirades un cacho!!!!





THE END

8 comentarios:

  1. non encontraches unha foto mellor miña,ainda asi creo ke nn me parezco nada a fernando torres,encanto o seu fisico

    ResponderEliminar
  2. a min tampouco te me pareces a ninguén...isto foi idea de adrian que conste...evidentemente non és tan ben feito e majete....jaja

    Tamén podias decir cal foi o que mais che justou, e se accedes desde o teu blog nn tes que poñelo nome...

    Asias pola tua colaboración....
    Contratareite de vez en cando...jaja

    ResponderEliminar
  3. Ke pos fotos miñas medio durmido, ti tamen!!! ke parecidos ¿?... eu sigoche dicindo ke non lle topo parecido a melendi konmigo pero bue...ala ti coa tua vista!!!!jajajajajjjajaaja...

    Hai ke botarlle bastante imaxinacion pero bue...poden valer,xD

    Por certo, o cantante da perilla ke non sabes ken é: serj tankian de SYSTEM OF A DOWN!!

    Un saudo. Xe.

    ResponderEliminar
  4. se ti o dis¡¡¡
    non sei en que me parezco a kenny, porque el e un esmirriado con capucha, e eu non son esmirrido,non sei porque sera......matar a kenny?jajajajaj
    garfield¿¿?? nin idea, pero weno imos millorando, que polo menos iste e rechoncho.jajajja
    Brad Pitt tampouco son pa tanto,jajajajaj.

    VALEN BEN,
    Un saudo.

    ResponderEliminar
  5. weno weno.en qe me parezco o bas esponsor ese.jeje.aora qe mirei ben as primeiras fotos qe me puxeche na miña epoca de chica,esas son clavaditas .jajaja.enfin retifico no fondo gustaronme.menos unha e nn e miña..........jajajaja

    ResponderEliminar
  6. jolin ninguén está de acordo enton??

    Aer, diejo está cachondirmo nesa foto con melendi...igual preferias a chayanne claro...
    agora que o dis o de System of a down ostras pos si si si...non caera eu...

    O de anónimo que se identifique, xa que é tan cobarde como para non facer un blog sequera que poña o nome....cobarde...

    Alex non está coforme??eu non sei cando de rechoncho é Kenny pq nunca o vin sen esa indumentaria....

    ¿¿O caso é queixarse non???jajaja co traballiño que pasei...
    menos mal que maría non se queixa....

    ResponderEliminar
  7. Polo menos parezome a un telenheco. jajajaja. É o máis guapo de todos....
    Supera a brad pitt e a melendi. jajajaj

    o que nn supera é a máscara, ese sí que é un home guapo. jajaja

    Valen os parecidos

    ResponderEliminar
  8. Se me deixaras os teus pantalos miauuu de cuero igual me parecia mais jejeje... Non me keixo!! O que non se me parece nada e meu irmao..

    ResponderEliminar