lunes, 19 de abril de 2010

¿HAI MARES NA LÚA?


Pos va a ser que no…o que se chaman “mares” da Lúa, foron denominados así por Galileo Galilei, pensando que tales rexións, máis escuras deberíande ser semellantas ás da Terra. Actualmente sabemos que son rexións un poco menos abruptas…

Por outra banda, a auga, que existe nos cráteres polares , pero podería ser insuficiente como para formar sequera unha lagoa. Anque sí hai que recoñecer que é un importante descubrimento que quizáis algún dia permita construír bases n alúa…

Algo interesante é que na cara oculta da Lúa, oposta sempre a nós, case non hai “mares”, estando concentrados o90 % dos existentes na cara visible.

8 comentarios:

  1. Ajá!! non era ke toparan auga na lua??? pero non nesas proporcions, non??? ajajjajajjaja... Os mares lunares chamanse asi porke algun astronauta algo inutil douselle por chamarlle asi as impactos de meteorito na lúa!!!

    Eu non sei ke fai vostede estudando dereito... deberia estarse preparando para ser astronauta!!! polo numero de artigos de astronomia do seu blog podo deducir que estaria mellor voando polo espazo que intentando convencer ao xuiz carcamal...jajajajja
    NOTA PARA INTRÉPIDOS/AS: non kero dicir que me aburran estes artigos, eh!!! xD

    ANALISE CINEMATOGRAFICO RECOMENDADO:
    - O informe pelicano tiña gana de vela pero nunca a vin, e tamen me dixeron + dunha vez ke estaba ben...
    - En tierra hostil xa lle dixen que ainda a tiña por ver
    - En tierra de nadie, me soa o nome, xa a verei!!!
    Este analise foi unha pouca merda xa ke non vira ningunha das 3 pero asi fagoa ler e encho o comentario!!

    P.D.: poderia usted pasarme peliculas ke teña na casa, indistintamen en formato DVD ou por USB, pero asi fago algo en santiago... ejoista!!!

    ResponderEliminar
  2. Puxomo 2 veces!!! deume un erro e pensei ke non o publicara!!! e ajora xa tes 3 comentarios meus nun mesmo artigo, eh?? eh?? non todos poden decilo mesmo...

    ResponderEliminar
  3. A Lúa sempre foi algo que me interesou de moi nena, gustábame mirar para ela... imaxinar se nese momento estaría alguén facendo o mesmo moi lonxe de onde estaba eu... e aínda de máis pequena gustábame soltar os globose quedar mirando para eles ata que desaparecían da miña vista para ver se chegaban tan lonxe, gustábame pensar que o conseguía :) bendita inocencia... jajaja

    E despois desta tontería que non lle interesa a ninguén... É moi interesante, o tema da auga e a Lúa sempre é tema de estudo. Moito nos queda aínda por coñecer e por investigar, pouco a pouco vanse descubrindo novas cousas... non sei ata que punto a ciencia neste caso vai rápida... pero moito me temo que eu non chegarei a ver grandes avances. Aínda que recoñezo que o tema da auga, por moi minúscula que sexa a cantidade, e un grande paso.

    En canto ás recomendacións... só podo dicir que non vin ningunha, pero que tomo nota delas, "Tierra Hostil" teño moitas gañas de vela...

    P.D: Ala! Xa teño este blog cheíño de comentarios en todos os artigos... porque xa lin por aquí que se me botaba de menos... xD Moi interesantes todos, cos do Xabarín tocoume a fibra, jajajaja.

    ResponderEliminar
  4. Jejeje canto comentario, que traballadores mi madriña...
    Antes de nada, darlle a razón o Xeñor da Xe, lendo o artigo antes de ver o seu comentario, taba pensando eu, esta muller que carallo está estudiando? Dereito ou astronomía?? Xa é ben coñecido pola maioría que non é do seu total agrado a carreira de dereito, pero ignoraba que tivera tal coñecemento e tal paixón por esta ciencia.. Que está moi ben tampouco digo o contrario!!!!

    O que mais me gusta do artigo é a foto!! jejejejej!!! Que? E chulisima!!! Pero moi interesante o dos mares na cara oculta, non sabia eu tal cousa!
    Ah, nestas noites que se están achegando de verán, non hai nada mais chulo que sentarse nun alto e ver unha lua chea rodeada de miles de estrelas.. Non me vou poñer romántica jeje..
    Bo artigo!!!

    ResponderEliminar
  5. Eu creo que non foi na lúa onde toparon auga, senon en Marte. Xa tes para facer outro artigo sobre posibles marcianos. jajajaja.

    Esta ben a lúa, ainda que se foramos ali seguramente nos aburriríamos un pouco, xa que moita cousa non hai. Tería gracia polo tema da gravidade, pero nos acabaríamos cansando. je.
    Ainda así me gustaría ir....

    Bo artigo, a ver se nos ilustra máis sobre astronomía, que é un tema interesante para min. Ainda que xa vin que hai a xente que non lle chama nada.

    ResponderEliminar
  6. non pensei que vos dera pa tanto este tema...deixadesme abraiada...que lle parece ó da xe se lle paso unha lista e me di as que quere???con reciprocidade , espero...

    ResponderEliminar
  7. Perfeito!!!!
    Vaina confeccionando...

    ResponderEliminar