lunes, 16 de agosto de 2010

MAis SERIES MíTICAS

Sen ánimo de me repetir ...pero creo que me quedaron moitas series no tinteiro...
DAWSON CRECE
Esta foi unha serie curiosa, de gran éxito,coma sempre adolescentes e os seus problemas e amoríos,pero eu recordoa como a única serie na que o prota é feo de carai, que apesares de cambiarlle o peinado varias veces as entradas cantaban que tiña case os 30...pero inda así...











funcionou ...







MACGYVER

Encantábame...debería reeditarse....

e claro non podemos pasar sen nombrar os mitiquísmos EQUIPO A...que creo que ninguén se libra de haber visto algunha das súas aventuras...



.



e tamen o COCHE FANTASTICO!!



que lle deu a pasta suficiente ó Hasselhoff ou como se escriba...para producir e protagonizar os VIXILANTES DA PRAIA que inda duraron unhas cantas temporadas...e coa pretensión de subir a afluencia de visitas e comentarios poñerei fotos das protas...aer se funciona jajaja



E terei que poñer algunha española...estiven pensando en farmacia de Guardia ou Médico de familia pero como o conto vai de adolescentes mais ben...citar COMPAÑEROS que moi adolescentes tampouco eran....

6 comentarios:

  1. De todalas ke puxeches eu vinas todas!!! exceptuando a primeira ke nunca me chamou a atencion... e a ke mais me gustaba era a de COMPAÑEROS, non sei porke pero me encantaba... incluso recordo ke me identificaba co luismi (creo ke era) e incluso a tipa ke + me justaba era a ke facia de moza del (a Sara ou algo asi)... a min a famosa esta, a eva santolario (ou algo asi) nunca me gustou nada, e supostamente era a sex symbol da serie...

    Macgyver co seu enorme talento para inventar chismes... o Equipo A con ese don segredo ke facia ke o seu jeep sempre caera de pe tras saltar anodinas rampas ocultas na selva... O Coche Fantastico coa sua mitica luz vermella dum lao pa outro...e os Vixiantes da Praia, co mitico bañador vermello do GRAN Mitch Bucanan (jajajaja...ou como se escriba) e polas chatis, claro...

    xD... ainda che kedara algunha por ahi...

    ResponderEliminar
  2. Eu vinas todas aínda que a algunhas dureille pouco como espectadora. Dawson Crece vina algo pero logo me aburrín, non recordo en que momento ou o motivo. Pero si, comparto totalmente a opinión de que era feo, e moi moi feo, aquí estaba claro que o éxito da serie non dependía do guapo de turno (a pesar de que moitos "guapos" están tremendamente sobrevalorados).

    E das tres españolas que citaches... eu vin as tres tamén. Médico de familia era mítico, aínda o vin aparecer na TDT, que gracia me fixo. Eu hoxe por hoxe non vexo a tele pero creo que non hai ningunha serie que valga moito e que ao pasar o tempo se recorde de maneira especial durante xeracións, e se hai, a lista será máis ben escasa seguramente.

    ResponderEliminar
  3. inda bo é que este blog sobrevive grazas a natalia e ó da xe...ó señor da z voulle armar unha folga por vago!

    Algun dia recompensareivos!!! xa vexo que podo contar con vós...snif snif... GRAZAS!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Que insultos gratuitos son estes??? jajaja. Eu comento, que o sepa, non coma outras.... que non me comentan os meus artigos.......

    en relación o artigo, eu debo dicir que as series estas non as vin enteiras, pero si sempre algun capítulo, Era do máis famoso da época e algunha ainda a seguen a emitir unha e outra vez...

    Vexo que a arredemo lle gustan moito as series.....XD

    PD: A MACGYVER ainda o vimos fai pouco na festa en santiaguinho. jajjaja. Chiste para os que vinheron a festa e se poden acordar. XD

    ResponderEliminar
  5. Presentase o maleducado que topou tal parecido!!! jajajaja

    ResponderEliminar
  6. Jobaaaa ke recordos!!! Dawson nunca me entusiasmou moito non sei non me enganchou e como moito vin un par de episodios.. Pero o resto creo ke as vin todas e repetidas un par de veces ainda!!!
    O equipo A e o coche fantastico creo ke ainda hoxe en día o deben repetir nalgun canal jeje..
    E compañeros é algo aparte, deberias facer un artigo so desa serie porque mira ke dou de si!! Seica é unha copia modernizada "fisica o quimica" pero nada ke ver, estaba todo dios enganchadisimo e moito enseñou jejej..

    ResponderEliminar