martes, 15 de junio de 2010

OOOUTRO VERSUS!!!

este vai ser un versus moi raro...propoño que vexades os videos e escoitedes as curradas letras...e despois escollades á peor...aviso que non vai ser fácil!!!! e que nestas datas de exames vin moita tele e incluso os 40 latino...esa foi a miña fonte de inspiración...jajaja.no fondo é por botar unhas risas...
AVISO!!!!! os videos poden ferir a sensibilidade de calquera....de verdade!













lunes, 14 de junio de 2010

OS GUERREIROS DE XIAN

Durante máis de 2.000 anos un poderoso exército de soldados de barro custodiaron a tumba secreta de Qin Shi Huangdi, o primero emperador de China que ascendeu ó trono en 247 a.C., ós 13 años de idade.26 Anos despois xa conquistara toda China fundando a dinastía Chin; tratou de unificalo país e tamén emprendeu a construcción da Gran Muralla para protexelos seus extensos dominios.
Ordenou que se fixeran mais de 7000 soldados de barro, a tamaño natural para que o custodiaran na outra vida… o capricho, equiparable ós dos faraóns, precisou duns 700000 traballadores, e o terreo que alberga a tumba mide uns 5 km. Chamaron ós mellores artesáns de toda China.. O corpo de cada figura consta de pernas macizas e torso hueco; a cabeza e as mans foron cocidas por separado e despois uníronse ós corpos mediante finas tiras de barro. Pintáronlles pantalons de cor azul marino, zapatos negros con agullas rojas, e túnicas verdes con botons dourados e cordons púrpura. Esculpiron con detalle ata as suelas dos zapatos, cinturóns… Os soldados estaban armados,espadas,arcos,flechas…Pero ó morrer o emperador desatouse unha revolución china, os rebeldes saquearon as tumbas e levaron as armas. Tamén se supón que trala morte se abandonaron as labores de construcción, que se pretendía seguir construíndo fosas e máis figuras…
Tódolos guerreiros descansaban sobre pedestales, sobre un chan embaldosado; foron colocados en formación de batalla con 600 cabalos de Oficial de infantería e 100 carros de combate tamaño natural. Ademáis engadir que cada figura é única, posiblemente retratos de soldados da época, con detalles realistas, barba, enrugas…
A tumba principal que contén os restos do emperador aínda non foi aberta,espérase topala intacta. Dise que se usou cobre fundido para revestila.
O historiador Sima Qian escribiu que a tumba contiña maravillas incríbles; teito de bronce salpicado de xemas como se foran estrelas; no chan ríos de mercurio que simbolizaban o río Amarillo y el río Azul. O emperador seica quixo que se construísen trampas no acceso e que se plantara moita vexetación para que parecese un monte de verdade.

Como en tódalas culturas, surxiron lendas macabras e maldicións…como que as concubinas do emperador eran estériles e foron enterradas con él, ou que os artesáns que decoraron a tumba foron emparedados vivos no seu interior para que non revelaran os seus segredos…

jueves, 3 de junio de 2010

A CAIXA DE PANDORA

Empregamos a expresión “abrir a caixa de pandora” cando nos referimos a que algo nos pode traer consecuencias fatales , pero a verdadeira historia da caixa de Pandora vén do mito de Prometeo…
“Por orden de Zeus padre de los dioses, Hefesto dios del fuego, famoso por sus habilidades, formó la estatua de una hermosa doncella. Atenea, celosa de Prometeo, echó sobre la imagen una vestidura blanca y reluciente, aplicóle sobre el rostro un velo que la virgen mantenía separado con las manos, coronóla de frescas flores y le ciñó el talle con un cinturón de oro, adornada maravillosamente con policromas figuras de animales. Hermes, el mensajero de los dioses, otorgaría el habla a la bella imagen, y Afrodita le daría todo su encanto amoroso. De este modo Zeus, bajo la apariencia de un bien, había creado un engañoso mal, al que llamó Pandora, es decir, la omnidotada; pues cada uno de los Inmortales había entregado a la doncella algún nefasto obsequio para los hombres.
Condujo entonces a la virgen a la Tierra, donde los mortales vagaban mezclados con los dioses, y unos y otros se pasmaron ante la figura incomparable. Pero ella se dirigió hacia Epimeteo, el ingenuo hermano de Prometeo, llevándole una caja regalo de Zeus. En vano aquél había advertido a su hermano que nunca aceptase un obsequio venido de Zeus, para no ocasionar con ello un daño a los hombres; debía de rechazarlo inmediatamente. Epimeteo, olvidándose de aquellas palabras, acogió gozoso a la hermosa doncella y no se dio cuenta del mal hasta que ya lo tuvo. Hasta entonces las familias de los hombres, habían vivido libres del mal, no sujetos a un trabajo gravoso, y exentos de la torturante enfermedad.
Pero la mujer al llegar junto a Epimeteo abrió la tapa de la caja y en seguida volaron del recipiente innumerables males que se desparramaron por la Tierra con la velocidad del rayo.

Oculto en el fondo de la caja había un único bien: la esperanza; pero Pandora dejó caer la cubierta antes de que aquella pudiera echar a volar, encerrándola para siempre en el arca. Entretanto la desgracia llenaba, bajo todas las formas, tierra, mar y aire. Las enfermedades se deslizaban día y noche por entre los humanos, solapadas y silenciosas pues Zeus no les había dado la voz. Un tropel de fiebres sitiaba la Tierra, y la muerte, antes remisa en sorprender a los hombres, precipitó su paso. La vejez, la enfermedad, la fatiga, la locura, el vicio, la pasión, la plaga, la tristeza, la pobreza, el crimen; todos los males del mundo se habían extendido por la tierra y sólo la esperanza quedó oculta en el fondo del arca…”